ASSESSORAMENT LABORAL

 

Principals àrees laborals

  • Contractacions laborals.
    Preparació i modificació de contractes de treball, pròrrogues i comunicació a l'INEM. Anàlisi i adequació de clàusules contractuals segons necessitats empresarials.
  • Confecció de nòmines i assegurances socials.
    Preparació dels fitxers de pagament de salaris i liquidació dassegurances socials amb el sistema Siltra.
  • Assistència i representació jurídica de lempresa i autònoms.
    Tramitació d'acomiadaments, sancions i assistència jurídica tant a conciliacions prèvies com a jutjats socials.

  • Treballadors per compte aliè.
    Altes, baixes, variacions en l'afiliació al règim general de la seguretat social.
  • Autònoms.
    Altes, baixes, variacions en l'afiliació al règim especial de treballadors autònoms.
  • Tramitació de parts IT.
    Parts de baixa davant d'incapacitats temporals ja sigui per malaltia comuna, malaltia professional o accidents de treball.
  • Consultes laborals.
    Resolució immediata i actualitzada d'incidències d'àmbit jurídic laboral i tràmits relacionats amb la seguretat social. Normativa, resolucions i jurisprudència d'interès pels nostres clients.
  • Outsourcing.
    Anàlisi i proposta per treballar en processos administratius – laborals juntament amb els nostres clients en funció de les necessitats de la teva empresa.
  • Comunicacions seguretat social.
    Assessorament i escrits a la seguretat social per inscriure, resoldre i abordar totes les possibles incidències dels subjectes implicats en expedients administratius dàmbit laboral/social.

  • Convenis col·lectius.
    Estudi, interpretació, aplicació i actualització de convenis col·lectius i negociacions col·lectives.
  • Inspeccions de treball.
    Estudi i anàlisi davant de procediments amb la inspecció de treball i seguretat social. Assistència i defensa laboral jurídica davant d'aquests procediments.
  • Auditories sociolaborals.
    Anàlisi i revisió de la situació juridicolaboral de l'empresa, verificació i estudi de la documentació aportada per la pròpia empresa, i adequació al grau de compliment de la legislació vigent en matèria laboral i de seguretat social.
  • Costos de personal.
    Anàlisi i estudi dels costos laborals: cost salarial, complements, cotitzacions obligatòries i voluntàries, assegurances, plans i fons de pensions, prestacions socials directes, indemnitzacions, formació, subvencions, avantatges fiscals, etc.
  • Seguretat i salut laboral.
    Informació i adequació sobre el servei de prevenció de riscs laborals.
  • Pensions.
    Estudi previ, càlcul i sol·licitud de pensions.